Max Input Torque | 26.000 Nm |
Maximum Input Speed version V1 version V2 |
3 250 RPM 2 900 RPM |
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Total Offset Distance | 470 mm |
High-Speed Ratio | 1,17 or 1,03 |
Low-Speed Ratio | 1,87 |
Split torque differential Ratio | 28,6:71,4 or 50:50 with lock |
Shifting | air operated, electrical signal in neutral and low speed position air pressure 6,5÷8,5 bar |
Lubrication – internal oil pump, possibility of external cooling circuit | |
Oil Capacity | 6,5l – according oil level plug |
Oil Specification | SAE 75W-90, Multi-Purpose Gear Oil, API-GL-5 or MIL-L-2105C or CD |
Maximum Working Temperature | 130°C |
Weight | 405 – 495 kg – depends on configuration |
Flanges | Input : KV180 |
Front Axle : KV180 | |
Rear Axle : KV180 | |
PTO : KV120 | |
HIGH PTO : KV180 | |
* OPTIONAL ACCESSORIES | |
Direct mount provision | For Allison 4000 |
Parking brake option | FSG 110 |
Emergency steering pump option | Yes / No (ZF 8607 955 130 or 8607 955 150) |
Without Differential | Yes / No |
PTO HIGH PTO |
Maximum Nominal Torque: 5000 Nm Maximum Nominal Torque: 6000 Nm Air operated engage, electric signal in “ON” position |
Beschreibung :
Das Verteilergetriebe eignet sich für die direkte Montage an der Allison-Serie 4000, kann aber auch in der fernmontierten Version hinter jedem anderen Getriebe verwendet werden. Dieses zweistufige Verteilergetriebe ist leicht in den Antriebsstrang zu integrieren, bringt den erforderlichen Versatz und kann gleichzeitig hohe Leistung und hohes Drehmoment liefern.
Verwendet in:
- Militärfahrzeuggetriebe, Verteilergetriebe für gepanzerte Fahrzeuge, Polizeiwagen,
- Kräne
- Allradfahrzeuge
- Schienenfahrzeuge
- Spezialfahrzeuge
- Stationäre Antriebe (Hydraulikpumpen, Ölbohranlagen)
OPS0062 in Verbindung mit einem Allison-Getriebe der Serie 4000 kann als Ersatzantrieb verwendet werden für:
HT 750 DB,HT 755 DB,
CL(B)T 754 DB, CL(B)T 755 DB,
CL(B)T 5800 DB, CL(B)T 5900 DB,